Distilasyon.com

14 Aralık 2014 Pazar

Rakı Damıtma İmbiği Edinmek İstiyorum

Saatlerce uğraşmak yerine yek seferde  % 96 alkol damıtarak,
en değerli 
zamanını ve enerjinin
kendine kalmasına HAZIR mısın?

Özel tasarımı ile senin için tasarladığım damıtma imbiğini kullanarak tek seferde  %96  alkol damıtarak meşakkatli damıtmalardan kurtulabilir, hiç olmadığı kadar kaliteli bir  içki üretebilirsiniz.

Özel tasarım imbik ile sıfırdan başlasan bile kısa sürede başarıya ulaşacak keyifli bir hayata yelken açacaksın.

Senin onlarca saat geliştirmek zorunda kaldığın bir sistem ile  hızlı bir şekilde ilerleyecek, üretmenin verdiği hazzı tadacaksın.

Klasik sistemlerden kurtulup daha modern sistemler ile ne yaptığını bilerek damıtım yapacaksın.

Hızlı bir damıtma yaparak en değerli şeyin, vaktinin kendine kalmasını mı istiyorsun?

Klasik damıtma imbiklerine, daha ötesi bilinçsizce yapılan ve belki de sağlığını tehdit edecek damıtma imbiklerine  
SON!

Bilindiği üzere birçok alanda damıtma ilgili birçok yazıyor ama çoğu bilgi kirliğinden faklı değil. Birine tamam diyerek istediğin imbiği yapmaya kalktığında sanayide onlarca saat harcıyorsun. Hazır bir imbik almak istediğinde ya bilinçsiz bir şekilde yapılmış bir damıtım imbiği alıyorsun ya da senin alanında sana pek lazım olmayacak bir imbik.

Damıtmaya ilk başladığımda 19 litrelik bir sumanın 12 saatte damıtılarak zar zor % 88 lere vardığını gördüm. 

Onlarca emek harcayıp temiz bir distilat alamamakta beni bu işten soğutuyordu. En değerli şey olan hafta sonumu bu işe ayırıyordum, sosyal çevremi ve kız arkadaşımı aksatmıştım, saatlerce daha iyi damıtımın nasıl olacağını araştırıyordum.  Bazen geceleri geç yattığım için sabah erken kalkmakta zorlanıyor, işime konsantre olamıyordum.
Her seferinde damıtma sistemimde ufak ufak değişiklikler yapayım derken kendi kişisel ihtiyaçlarımı erteliyordum.

Bir yandan kararlıydım, bir yandan internette onca bilgi kirliliği arasında kandırılmak istemiyordum. Araştırmaya başladım.

O günlerde  Kimya mühendisliği yüksek lisansını tamamlamış  çok samimi bir çocukluk arkadaşım ile görüştüm. Kendisi damıtma üzerine çalışıyordu ve bu aralar birçok ortak konuda araştırma yaptığımızı öğrendim.

Onunla sohbet etmeye başladık. Damıtma yaptığım imbikten bahsettim ve sorunlarımı dinledi.  Ama bu tarz imbiklerden hiç verim alamayacağımı boşuna vakit tükettiğimi söyledi. O hafta sanayiye gidip onca masraf edip imbiğimi biraz daha geliştirecektim oysaki.

Peki  onlarca kişinin kullandığı ve benimde kullandığım damıtma sistemi değilse, 
nasıl bir çözüm bulacaktık?

Bir tasarım çizerek bunun üzerinde  çalışmam durumunda hızlı sonuç alabileceğim yönünde öneriler verdikten sonra  ondan ayrıldım.

Bir haftaya kadar sistemi kurmuştum.  Tek seferde %96 ye kadar alkol alabiliyordum.

Nihai üründe mayadan kaynaklı be belki de başka nedenler ile oluşmuş kokular oluşmuyordu.

İlk damıtımımı 3 de 1 oranında azaltmıştım.

Uzun, yorucu çalışmalarım artık olabildiğince azalmıştı. Sosyal aktivitelerime vakit ayırabiliyordum.

Artık İşten geldikten sonra kısa bir süre içinde damıtımımı tamamlıyor ,hafta sonlarımı da boşa çıkarıyor hale gelmiştim.

Yaptığım işten zevk alıyor ve yeni aromatik tatlar üzerinde de çalışmaya başlamıştım.

Bazı dostlarım bu tattığı rakıdan sonra biz yıllarca kötü rakı içmişiz diye hayıflanıyor buda benim hoşuma gidiyordu.

Kısa sürede sende bir profesyonel bir damıtıcı olmak 
senin elinde!

Vakitlerini bu amatör sistemler ile heder eden ayrıca 1, 2, hatta 3 sene boyunca temiz bir distilat elde edememiş birçok amatör üreticiye şahit oldum.

Her seferinde yüzlerce lira harcayıp yine sistemlerini değiştirerek kendilerini extra masraflara sokan damıtıcılar tanıyorum.

Artık amatör sistemleri bırakmanın zamanı geldi.

Şimdi geleneksek sistemler ile çalışanları görüyorum be gülümsüyorum.

Senin için birçok araştırma yaptım ve özel tasarımı ile bu ürünü ürettim.  

Onlarca ay sanayide ürünün geliştirmek için çalışırken kullandığım tüm malzemeleri sağlığa uygunluğunu araştırdım. Sağlığa herhangi bir sorun teşkil etmeyecek malzemeler kullandım.

Yüzlerce yıldır bakır kullanım geleneğini de bozmadım.  Bakır kullanarak bir imbik tasarladım.

Aromatik bileşenli içkiler için tekrar bir pot still yapmak gerekecekti ama bunu da çözdüm. Sana göndereceğim üründe  her ikisini de bulabileceksin. Bu sayede  tüm distile içkileri damıtabileceksin.

Sistemin boyutları sorun teşkil edebiliyor hele eviniz küçük ve eşyanız çok ise. Dert değil ürünün rakor sistemi ile ürettim ve kolay çıkartılıp istiflenmesi için sana kolaylık sağladım.

Tüm parçaların parçalanması işini kolaylaştıracak ve temizlik yapmak artık çok daha kolay olacak.




16 yorum:

  1. Merhaba, Yaklaşık 1 yıldır evde alkol üretimi yapmak için araştırmalar yapıyordum... Çözmem gereken en önemli sorun, nasıl bir imbik ile damıtım yapmam gerekir? sorusuydu... Ve rakı yapımı ile ilgili hiç bilgim de yoktu... Rastgele Lord Distiller ile tanıştım. Satınalmış olduğum imbik ile acemi olmama rağmen ilk fermantasyon ve sonrasındaki ilk damıtımda, ki aldığım bilgi desteği ile 15 lt lik mayşe den 1. damıtımda toplam 1750 ml %95 VOL. alkol elde ettim.. Bunun 190 ml sini metil olarak ayırdım.. Kalan 1560 ml den 250 ml 25 santigratta yaptığım ölçümde %95vol. alkolü votka olarak ayırdım ve sitedeki tarife göre votka yaptım. Geriye kalan 1280 ml alkole sitedeki verilmiş tabloya göre 1490ml su ve 300 gr anason ekleyerek 2. damıtımı yaptım. Uzatmayalım, sonuç bana göre mükemmel oldu. ve 1200ml %50 vol rakı ve 750 ml %47vol votkam oldu... Şimdi, Lord Ditiller ile tanışmayıp ve kendisinden bu imbiği ve bilgi desteğini almamış olsaydım, bu sonuçları elde edebilirmiydim bilemiyorum. Alet mükemmel, bilgi desteği mükemmel, tabiki bu işi yapabilmemdeki azmim ve olayı ciddiye almış olmam da benim başarım. Vermiş olduğum para son kuruşuna kadar Helal olsun...
    İmbik hakkındaki eleştirilerim...
    1- Alet kolay kurulup kullanılıyor damıtım hızı ve performansı mükemmel...
    2- Kazan ben ce küçük kalıyor kazanı büyütürseniz iyi olacak bir sonraki tasarımda direk büyük kazan kullanın...( 15 lt mayşeyi sanırım tek seferde damıtır... ( sanırım yakında bu kazanı gönderip büyüğünü isteyeceğim... :) )
    3- Soğutma ve eşeanjör... Mükemmel.. İyiki laf dinleyip büyük pompayı almışım... Bence zaten ufak pompa ve su kova olyını direk kaldırın. Hanı otomobillerde abs kılima standart yaa... :P İmbik de de büyük kazan ve kapalı devre soğutma standart olsun...
    4- Temizlik ve evde saklama koşulları pratik.. Hanım dırdırı da olmuyor... :)))
    5- Daha ne diyeyim ki.. Emeğine Ruhuna Düşüncene sağlık...
    Saygılarımla...
    Aşkın LALE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığınız yer bilgilerini alabilirmiyim bende amatör olarak basliyacagim

      Sil
    2. ahmet başeğmez tek geçerim ara sonuna kadar yardımcı olur ürünleri 10 numara

      Sil
  2. Ben yorum için değil,size ulaşabilmek için buraya yazmak zorunda kaldım.Yukarıda vermiş olduğunuz :: lordfireework@gmail.com adresi geçerli gözükmüyor.Size nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Karar aşamasındayım, kararım kesin evde ben bu işi başarabilirim. Uzun makalelerinizin tamamını okudum ve hatta yazıcıdan çıktılarını bile aldım. Eşsiz bilgileriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Eczaci arkadasiniz varsa gidip tibbi maksatli ETIL ALKOL getirtin ve konuyu kapatin. Toz sekerle vs damitip elde edeceginiz ve saatlerinizi harcayacaginiz imbik isi cok mesekjatlidir ve degmez.

    YanıtlaSil
  5. şu imbiğin resmini bir görsek diyorum....

    YanıtlaSil
  6. kardesim sayfalarca yazi yazip malinizi övüyorsunuz.ama bir resmini koymuyorsun.you bana șurdan ulașin Yok burdan ulașin.koy kardeșim remains millet beğenirse sana bir șekilde ulașır.

    YanıtlaSil
  7. merhaba;
    bende yeni başlayacak olanlar grubundayım.Bu konuda bilgili olan tüm arkadaşların paylaşımları için çok teşekkürler.Benimde yaptığım araştırmalarda odunun damıtılması haricinde şekerli bitki ve meyvelerden metil alkol üretmek mümkün değil.Damıtma esnasında çıkan ilk ürünün (65-78 derece aralığında çıkan) atılma sebebi biraz daha kötü kokulu bir ürün olması diye biliyorum.Bu konuda igisi olan varmıdır??

    YanıtlaSil
  8. Bu kamuoyu için bir duyuru, biz böbrek almak ve hastalarımızı kurtarmak için farklı böbrek bağışçılarıyla çalışmak istiyoruz, böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin. hastamıza böbrek bağışı için eşleşme ve her ödülü büyük ödüller bekliyor.
    E-postamızda bize ulaşın: jupitermedicalcentreinc@gmail.com
    veya whatsapp bize ulaşın: +1(515)293-5520

    YanıtlaSil
  9. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil
  10. Bunların derdi belli oldu. Rakı blogu altında organ ticareti yapıyorlar. Bunların damıtma cihazıda yoktur. Hepsi Yalan. Amaçları organ ticareti yapmak.

    YanıtlaSil
  11. komple sistem teklifi almak istiyorum

    YanıtlaSil